eerste paar dagen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van jessie meulen - WaarBenJij.nu eerste paar dagen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van jessie meulen - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen

Door: jessie

Blijf op de hoogte en volg jessie

08 Juli 2014 | Nederland, Tilburg

shit!! net een super lange blog gemaakt, is 'ie niet geplaatst... nou ja ik heb nog vier minuten internet dus dan nog maar even heel kort. Het gaat hier heel erg goed! Indrukwekkende dagen gehad, gisteren afrika-avond met dans, zang en druk en dat was heel erg vet. Ben heel erg aan het genieten! Cultuurshock is nu wel begonnen, heel gek gevoel om te realiseren dat wat je ziet allemaal echt is en dat mensen echt zo leven. Zit in een hostel met 20 andere vrijwilligers uit allemaal landen. Ben trouwens nog niet ziek! Wel wat hoofdpijn maar het is heel moeilijk om echt genoeg te drinken. Eten is wel super lekker, lekker pittig en veel rijst. Ik ga morgen naar het noorden dus hopelijk vanuit daar meer info. Nu heb ik nog een paar seconden dus ik moet echt gaan! Ik ga mijn best doen voor jullie, nu weer naar het hostel. Groetjes uit Accra!!!!

heel veel liefs,
Jessie

  • 08 Juli 2014 - 22:07

    Mama:

    Joehoe Jessie!! dat klinkt goed! Jammer dat je telefoon het niet deed, en dat je nieuwe die je in Accra gekocht hebt alweer gestolen is ....hoor ik van Tim..... Hopelijk lukt het om er nog een te kopen voordat je naar het Noorden gaat! Goede reis met de bus en geef je ogen de kost!!! Veel dikke knuffels van mama,xxxx

  • 08 Juli 2014 - 22:14

    Leoniek:

    Hoi Jessie!
    Wat leuk om te lezen, dat je het naar je zin hebt. De spanningen van het vertrek zijn nu voorbij. Het echte beleven kan nu beginnen. Ik ben benieuwd naar je volgende verslag.
    XXX Leoniek

  • 08 Juli 2014 - 22:20

    Nanny:

    Hoi Jessie,
    Klinkt goed. Geniet er van!

  • 09 Juli 2014 - 09:37

    Marja Van Esch:

    Zo dat is al binnen hier niks nieuws onder de regen, veel voetbal, boeken retour brengen, kortom je mist niets. Enjoy

  • 09 Juli 2014 - 11:55

    Marielle:

    He wereldreiziger, klinkt dat je het heerlijk naar je zin hebt. Ben heel benieuwd wat je in het Noorden allemaal weer gaat ontdekken en zien. Leuk om met zo'n groep te starten lijkt me. Geniet ze lekker van de mooie mensen die op je pad gaan komen en dikke knuffels aan de lieve kindjes die je gaat ontmoeten. Have fun! groetjes van je buuf ps. regen, regen, regen hier zoals je al kunt lezen bij marja. Stuur je wat zon deze kant op.

  • 09 Juli 2014 - 19:35

    Karin:

    Jessie wat leuk om je zo te volgen. Ben benieuwd naar je volgende verslag. Geniet van alles wat je ziet, ruikt en hoort

  • 11 Juli 2014 - 20:51

    El:

    Jes! Wat een avonturen nu al, hoorde ik van mama. Nog even en je bent vast door de grootste cultuurshock heen. You go girl! Dikke knuffel El

  • 13 Juli 2014 - 21:55

    Jan Matthijs:

    Klinkt super. Geniet ervan en uiteraard rekenen we erop dat we straks worden getrakteerd op een Afrikaanse dans uitvoering met aanvullend Ghanees buffet. Groet ook van Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jessie

Dit is mijn blog voor de zes weken dat ik vrijwilligerswerk ga doen in een kinderhuis in Ghana!

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 5760

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Ghana

Landen bezocht: